Kraftfuld e-handelsløsning baseret på Magento

Vilkår

En af vores grundprincipper i Salecto er, at vi er transparante. Alle vores vilkår finder du herunder, og hvis du er i tvivl, så skriv til os.

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er der inkluderet i mit månedlige abonnement?

Du modtager en licens til vores platform, som inkluderer hosting af webshoppen og adgang til vores Support og Customer Success Managers.

Læs mere om, hvad du betaler for her.

Kan jeg bruge ethvert Magento modul hos Salecto?

Nej, desværre. I Salecto differentierer vi mellem moduler, som vi supporterer og sælger på abonnement, og moduler, som vi installerer og generelt arbejder med på timepris. Du finder oversigten supporteret og ikke supporteret moduler her: m1.salecto.dk/moduler

Hvad er et modul?

Et modul er en slags byggeklods til din webshop base. Moduler indeholder en funktionalitet, som din base udvides med, som fx kunne være en GLS fragtmodul eller PostNord fragtmodul.

Jeg har en fysisk butik med et kasseapparat, kan jeg få Salecto til at arbejde sammen med det?

Det er muligt at integrere dit kasseapparat med en Salecto shop via API. Dog stiller det krav til at din kasseleverandør kan integrere til vores API, da vi hverken hjælper eller supporterer med opsætning af integrationer.

Koster fejlrettelser penge eller er det evt. omfattet af support?

Vi retter fejl og mangler gratis på vores platform. Dog oplever vi ofte, at kunder tager fejl på forskellen mellem en reel fejl og en uhensigtsmæssighed ift. deres ønsker. Et eksempel på en uhensigtsmæssighed der fx, at kunden synes, at en funktion på webshoppen virker anderledes end ønsket, hvorfor der ikke er tale om en fejl.
Teknisk Support, design eller udvikling
koster vores standard timepris 400 DKK. Vores Customer Success Manager vil orientere dig, om der er tale om en fejl på platformen.

 

Hvis jeg opsiger min shop, hvor lang tid er jeg bundet og hvad får jeg med?

Du kan til hver en tid opsige dit abonnement med ønsket om at lukke eller flytte din webshop til en anden udbyder, når du er uden for din bindingsperiode. Du kan opsige dit abonnement med 3 måneder varsel forud for skæringsdatoen for dit abonnement.

Læs mere om vores generelle forretningsbetingelser her.